Står I over for at vælge en telefoniløsning til kontoret?
Der kan være mange grunde til, at virksomheder i advokatbranchen kigger på nye telefoniløsninger. Det kan være, at den nuværende løsning:
- Ikke er brugervenlig, så (nye) medarbejdere har svært ved at betjene den
- Ikke har en integration med virksomhedens IT/netværk, og løsningen understøtter ikke det daglige arbejde med klienter
- Er forældet, så der ikke længere ydes teknisk support, og/
eller der er ikke mulighed for opgraderinger - Er ramt af ustabil drift, der indebærer mistede og/eller afbrudte samtaler eller generelt dårlig kvalitet på samtalerne
- Er for dyr i drift som følge af driftsustabilitet og manglende
fleksibilitet i forbindelse med opgraderinger
Du får en step-by-step køreplan:
- STEP 1 Hvordan ser Jeres nuværende løsning ud?
- STEP 2 Hvilken funktionalitet mangler I?
- STEP 3 Hvad er ”nice to have”, og hvad er ”need to have”?
- STEP 4 Hvilke valgkriterier har I?
- STEP 5 Afhold indledende møder med leverandør/-er
- STEP 6 Vurder modtagne tilbud
- STEP 7 Bed eventuelt om et reference-besøg eller en reference-samtale
- STEP 8 Sikkerhed inden aftalen – full disclosure