Gratis guide om telefoniløsning til Advokater - Download guide
Guide_Advokatkontor_brochure_1920x1200

Guide: Sådan vælger du den rigtige telefoniløsning til Advokatkontoret

Står I over for at vælge en telefoniløsning til kontoret?

Der kan være mange grunde til, at virksomheder i advokatbranchen kigger på nye telefoniløsninger. Det kan være, at den nuværende løsning:

  • Ikke er brugervenlig, så (nye) medarbejdere har svært ved at betjene den
  • Ikke har en integration med virksomhedens IT/netværk, og løsningen understøtter ikke det daglige arbejde med klienter
  • Er forældet, så der ikke længere ydes teknisk support, og/
    eller der er ikke mulighed for opgraderinger
  • Er ramt af ustabil drift, der indebærer mistede og/eller afbrudte samtaler eller generelt dårlig kvalitet på samtalerne
  • Er for dyr i drift som følge af driftsustabilitet og manglende
    fleksibilitet i forbindelse med opgraderinger

Du får en step-by-step køreplan:

  • STEP 1 Hvordan ser Jeres nuværende løsning ud?
  • STEP 2 Hvilken funktionalitet mangler I?
  • STEP 3 Hvad er ”nice to have”, og hvad er ”need to have”?
  • STEP 4 Hvilke valgkriterier har I?
  • STEP 5 Afhold indledende møder med leverandør/-er
  • STEP 6 Vurder modtagne tilbud
  • STEP 7 Bed eventuelt om et reference-besøg eller en reference-samtale
  • STEP 8 Sikkerhed inden aftalen – full disclosure